Z důvodu celozávodní dovolené 🏝️ u našich dodavatelů se může doručovací lhůta 🕑 prodloužit až o 1 týden. Děkujeme za pochopení.

Zálohová platba

Překvapil Vás požadavek k uhrazení zálohy? Komunikace

Rádi Vám zodpovíme, proč po zákazníkovi při nákupu nad 10 000 Kč vyžadujeme platbu zálohy.


Záloha je oboustranná záruka 

Uhrazením zálohy nám jednoznačně stvrzujete, že svůj nákup opravdu chcete uskutečnit zrovna u naší společnosti. A toho si vážíme.

Bez zbytečných nákladů můžeme držet ceny při zemi

Našim zákazníkům chceme v prvé řadě nabízet kvalitní nábytek za dostupné ceny. To ovšem není dlouhodobě možné, pokud se klient z nejasných důvodu rozhodne nákup zrušit, když už na něj objednávka čeká u nás. V takové situaci se zvyšují režijní náklady a výprodejové položky, což se odrazí na cenách všech produktů.  

Chceme Vám dopřát široký výběr 

A nabídnout Vám velký sortiment zboží a variant (které každý den aktualizujeme). Ve stále nabídce ovšem nemůžeme mít stovky látek a dřevěných dekorů, protože každý náš zákazník má svůj individuální vkus a pokud si chce vybrat červenou sedačku se žlutými puntíky a bílýma nožičkama, u nás ji najde. Jen chceme mít jistotu, že si sedačka najde cestu až k němu domů a nezůstane nám v kanceláři.  

Jsme k Vám transparentní 

O potřebě uhrazení zálohy Vás informujeme na hlavní stránce, u produktů, v obchodních podmínkách i v patičce e-shopu. Dále Vám po objednání dorazí e-mail, kde se o záloze dočtete také. Ovšem pokud objednáte nad 10 000 Kč. Za produkty do 10 000 Kč zálohu platit nemusíte. 


Otázky, na které je dobré znát odpověď: 

Jak zálohu zaplatím?

Zboží a jeho varianty si vyberete na našich stránkách naprosto běžným způsobem. Ať už si zvolíte platbu na dobírku, nebo převodem, dorazí Vám do e-mailové schránky žádost o uhrazení zálohy na objednávku (při nákupu nad 10 000 Kč). Můžete se rozhodnout, zda chcete zboží zaplatit už předem a zaslat celou částku, nebo zaplatit jen zálohu z ceny objednávky. V obou případech se následně budete řídit informacemi a platebními pokyny zaslanými v e-mailu. 

Co když zálohu nezaplatím? 

Pokud je Vaše objednávka vyšší než 10 000 Kč a je po Vás vyžadovaná záloha, kterou neuhradíte během 24 hodin, laskavě Vás požádáme o její zaplacení s dotazem, zda Vám můžeme být nějakým způsobem nápomocní, případně Vám nabídneme konzultaci - třeba si ještě nejste úplně jistí, jestli jste zvolili správně.  V takovém případě jsme tady vždy pro Vás. Pokud však zůstane záloha nezaplacena po dobu několika dní, zašleme Vám e-mail s dotazem, zda si přejete objednávku stornovat a zařídíme se dle Vašeho přání. 

 Když svou objednávku zruším, vrátíte mi zálohu? 

V případě, že jste si objednali zboží z běžné nabídky, pak ano, máte samozřejmě nárok na vrácení zálohy v plné výši. Pokud jste zvolili některou z variant na míru, záloha bude využita na platbu za zboží, které bylo uzpůsobeno dle vašich potřeb a požadavků. Takové zboží je následně již jen velmi těžko prodejné. Více o zboží na míru se dočtete v Obchodních podmínkách. 

 

Máte ohledně zálohy a její úhrady další dotazy? Je Vám něco nejasné? 

Kontaktujte nás na: info@polsky-nabytek.cz a my Vám vše rádi zodpovíme.